INFORMACJE O PROJEKCIE

Celem projektu „Marketing i PR w turystyce” jest przeszkolenie pracowników z branży turystycznej w zakresie najnowszych działań marketingowych i piarowskich. Obecnie działanie w „sieci” to podstawa udanego biznesu. To właśnie z Internetu potencjalni klienci czerpią informacje o firmach czy ofertach. Według badań Głównego Urzędu Statystycznego aż 85 % turystów planuje swój urlop korzystając właśnie z Internetu. Warto więc być konkurencyjnym i przyjaznym nie tylko w realnym świecie, ale i w tym wirtualnym. Wtedy sukces jest naprawdę blisko.

Na przygotowanych przez nas szkoleniach uczestnicy poznają zasady tworzenia skutecznej strategii marketingowej, zasady budowania interesujących stron internetowych, tworzenia ulotek oraz innych nośników reklamowych. Podczas zajęć nauczą się podstaw pozycjonowania stron, tworzenia newsletterów oraz nawiązywania długofalowych relacji z klientem.


Proponujemy Państwu szkolenia:

E- MARKETING W TURYSTYCE
oraz
MARKETING I PR W TURYSTYCE

 

UCZESTNICY

Do uczestnictwa w projekcie zapraszamy pracowników (zatrudnionych na umowę o pracę) oraz właścicieli mikro- i małych przedsiębiorstw z branży turystycznej, które mają siedzibę lub jednostkę organizacyjną w województwie zachodniopomorskim.

Wszystkie szkolenia oferowane w ramach tego projektu są bezpłatne. Współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki). Więcej informacji na stronie www.efs.gov.pl.

Dofinansowanie skierowane jest do przedsiębiorców przekazywane jest w formie pomocy de minimis.

Szczegóły rekrutacji

 

Projekt „Marketing i PR w turystyce”
Nr umowy-UDA-POKL.08.01.01-32-246/12-00
Projekt jest realizowany od sierpnia 2012 do kwietnia 2014 roku.

 

Dodatkowe informacje