SZKOLENIA

E- MARKETING W TURYSTYCE 

Dobre działania e- marketingowe to nie tylko prowadzenie swojej strony internetowej, ale także szersza działalność. By zachęcić klienta do skorzystania z naszej oferty należy udzielać się na stronach portali turystycznych i mediów społecznościowych. A przede wszystkim tak pozycjonować tekst, aby był dobrze widoczny w najbardziej popularnych wyszukiwarkach. Chcesz się tego nauczyć? Zapraszamy na zajęcia z e- marketingu.

 

Na szkoleniu między innymi:

  • Dowiesz się jak stworzyć ciekawą i funkcjonalną stronę internetową, która pomoże Ci odnieść sukces
  • AdWords, FacebookAds, AdSense, Optymalizator witryny, Google Analytics- te narzędzia e-marketingu nie będą już obce
  • Poznasz metody strategii marketingowej w Internecie oraz pozycjonowania stron, tworzenia newsletterów, czy też wykorzystywania portali społecznościowych w zwiększeniu sprzedaży
  • Nauczysz się mierzyć skuteczność swoich działań reklamowych

 

    • Szkolenie trwa 10 dni (5 zjazdów dwudniowych z noclegami), program obejmuje 70 godzin szkoleniowych
    • Zajęcia w grupach 10- osobowych
    • Każdy uczestnik skorzysta dodatkowo z 5 godzin indywidualnego doradztwa
    • Szkolenia organizowane są w województwie zachodniopomorskim
    • Liczba miejsc jest ograniczona, warto więc aplikować już dziś

PROGRAM SZKOLENIA

 

Uczestnikom szkoleń bezpłatnie zapewniamy:

  • noclegi i wyżywienie (2 x obiad, 1 śniadanie, przerwy kawowe podczas szkolenia)
  • materiały szkoleniowe i podręczniki
  • dużo zajęć praktycznych
  • certyfikat ukończenia kursu

 

MARKETING I PR W TURYSTYCE 

Uczestnicy szkolenia zapoznają się z metodami kreowania pozytywnego wizerunku firmy oraz najważniejszymi technikami public relations. Nauczą się tworzyć strategię marki, konsekwentnie budować jej wizerunek. Podczas kursu zajmiemy się także specyfiką polskiego rynku– możliwościami i popełnianymi błędami.

 

Poza tym na szkoleniu między innymi:

  • Dowiesz się w jak stworzyć interesujące ulotki oraz inne formy reklamy
  • Jak użytkownika „sieci” zmienić w klienta, a także jak wykorzystywać portale społecznościowe do powiększania bazy potencjalnych konsumentów
  • Nauczysz się nawiązywać długofalowe relacje z klientami
  • Poznasz metody zasady dobrej współpracy z mediami oraz skutecznych prezentacji targowych

 

    • Szkolenie trwa 10 dni (5 zjazdów dwudniowych z noclegami), w programie 70 godzin szkoleniowych
    • Zajęcia w grupach 10- osobowych
    • Każdy uczestnik skorzysta z 5 godzin indywidualnego doradztwa
    • Szkolenia organizowane są w województwie zachodniopomorskim
    • Liczba miejsc jest ograniczona, warto więc aplikować już dziś

 PROGRAM SZKOLENIA

 

Uczestnikom szkoleń bezpłatnie zapewniamy:

  • noclegi i wyżywienie (2 x obiad, 1 x śniadanie, przerwy kawowe podczas szkolenia)
  • materiały szkoleniowe i podręczniki
  • dużo zajęć praktycznych
  • certyfikat ukończenia kursu

 

 

 

 


 

Dodatkowe informacje